Интернетийн эринээс өмнө шар номыг хүмүүс ашигладаг байсан. Улс төрчдөөс эхлүүлээд бүхий л үйл ажиллагаатай холбоотой хүмүүсийн хаяг, холбоосуудыг байршуулсан байсан. Одоо бол бид Google ашиглан сонирхсон зүйлсээ авч байна.
Зочид буудлуудын эздийн хувьд 2 асуулт байна.
Сүүлийн асуултын хувьд – Тийм, Google-д бүртгэл үүсгэхэд үнэ төлбөргүй
Эхний асуултын хувьд та алхам алхмаар үйл явцыг дамжуулж, үүнийг сайжруулахын тулд янз бүрийн функцүүд байдгийг уламжлая.
Юуны өмнө зочид буудлынхаа холбоо барих хаягийг дахин шалгах нь чухал. Байршил, холбоо барих дугаар буруу байх нь хайлтын үр дүн болон захиалгын урсгалд нөлөөлдөг.
Онлайнаар бизнес хайж байхдаа хэрэглэгчдийн 80% нь буруу, тодорхойгүй хаяг, мэдээлэлтэй байвал тус бизнест итгэх итгэлээ алддаг (Moz’s Local Search Ranking Factors Survey).
Та бизнесээ цахим агуулгаа шинэлчилж, жагсаалтад оруулж байгаа тул та үзэгчдийн тоог нэмэгдүүлэхэд анхаарлаа хандуулах хэрэгтэй. Учир нь, хэрэв та онлайнаар биш байвал, таны шаргуу байдал, хичээл зүтгэл тань бүтэлгүй байх болно.
Яаж байнгын хүртээмжтэй онлайн байх вэ гэвэл- маш энгийн. Та Зочид Буудлынхаа цахим хуудсыг загварлаг болго!
Дараагийн алхам нь өөрийн цахим хуудастай болох нь дижитал маркетингийн стратеги юм. Цахим хуудастай болохдоо нэг тийм ядруу зургууд, 2 мөр өгүүлбэртэй контент биш юм. Зочид буудлын цахим хуудас гэдэг бол таны тав тухтай байдал, зочид буудлын байршил, өрөөнүүд болон танай зочид буудлын бусад бүх зүйлийг харуулсан зочид буудлын вэбсайтыг хэлж байна.
Хүмүүс ширээний компьютерээс илүү ухаалаг утаснаасаа хайхыг илүүд үздэг. Гар утасны ээлтэй вэб сайтуудыг ухаалаг утас хэрэглэгчидэд хамгийн их санал болгодог.
Өнөө үед зочид төвөггүй захиалга хийхийг хүсч байна. Дээрх баримтуудад дурьдснаар гар утсыг оновчтой болгох нь захиалгын урсгалыг болон орлогыг нэмэгдүүлэх боломжийг олгодог.
Вэбсайт хийж байгаа л бол та хамгийн сайнаар оновчтой болгох хэрэгтэй. Таны эцсийн зорилго бол шилдэг хайлтын илэрцүүдийн нэг байх гэдгийг санаарай. Үүний тулд та сайн SEO хийх хэрэгтэй.
SEO нь хайлтын системийг оновчтой болгох гэсэн үг юм. Сайн SEO хийснээр танай зочид буудлыг хайлтын системд илүү эхэнд эрэмбэлж, зочид буудлын харагдацийг нэмэгдүүлнэ.
Хамгийн гол нь таны онлайн оролцоог бэхжүүлэх нь маш чухал юм.
Гэхдээ та яаж үүнийг хийсэн бэ? Үүний шийдэл нь гарын авлага юм.
Энэ нь OTA зэрэглэл, захиалгын хөдөлгүүрийн гүйцэтгэл, үнэлгээний менежмент зэрэг бусад 40 чухал зүйлийг хэрхэн сайжруулах талаар тайлбарласан татаж авах боломжтой гарын авлага юм.
Шилдэг хайлтын үр дүнд гарч буй зочид буудлууд SEO хэсэгт илүү их хөрөнгө оруулалт хийдэг.
Хэдийгээр зарим нь төлбөртэй эсвэл бидний нэрлэдэгээр органик жагсаалтад ордог. Гэхдээ зочид буудлын эздийн хэн нь ч дагаж мөрддөггүй нууц заль байдаг гэдгийг та мэдэх үү? Энэхүү далд техник нь орон нутгийн SEO юм.
Тэгэхээр, дотоодын SEO гэж юу вэ?
SEO-ийн энэ хэсэг нь дотоод хайлтын үр дүнд таны бизнесийн үйл ажиллагаанд анхаарлаа хандуулдаг. Жишээлбэл, танд Нью Дели хотын Пахарганж дүүрэгт зочид буудал байна гэж бодъё. Тиймээс орон нутгийн SEO нь “надад ойрхон зочид буудал” эсвэл “Пахарганж дахь зочид буудал” гэсэн үр дүнд таны зочид буудлын мэдээллүүд гарч ирдэг байна.
Даалгавар нь маш энгийн. Бидний тухай эсвэл мэдээллийн хуудсан дээр Google газрын зургаас зочид буудлынхаа ойролцоох газруудыг дурдвал зүгээр. Энэ нь алдартай дурсгалт газраас авахуулаад тодорхой зам хүртэл юу ч байж болно. Хайлтын үр дүнг сайжруулахын тулд эдгээр түлхүүр үгсийг оновчтой болгох боломжтой гэж нийтлэх хэрэгтэй.
4. Ads, ads and more ads!
Дараа нь бид Metasearch Engines тухай ярих болно. Google зочид буудлын зар, TripAdvisor болон Trivago. Эдгээр мета хайлтын систем дээр жагсаах нь таны харагдах байдлыг сайжруулахаас гадна таны брэндийн үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх болно.
Гэсэн хэдий ч мета хайлт хийхийн тулд шууд захиалга хүлээн авахад нээлттэй байх шаардлагатай. Та хэдий чинээ олон шууд захиалга авна, төдий чинээ энэ салбарт өсөх болно.
Ялангуяа би Google-ийн зочид буудлын зарын талаар авч үзье. Энэ нь OTA-аас хамааралтай байдлаа бууруулахаар тэмцэж буй зочид буудлуудын хувьд Google-ийн аврагч болдог байна. Үүнийг илүү гүнзгий судлахын тулд та Google зочид буудлын зар нь зочид буудлын орлогыг нэмэгдүүлэхэд хэрхэн тусалдаг тухай манай блог нийтлэлийг үзэж болно.
Facebook, Instagram, Youtube гэх мэт олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн платформ дээр байх нь өнөө үед шинэ зүйл биш юм. Гэхдээ үүнийг хамгийн сайн ашиглаж, хамгийн дээд боломжоороо ашиглах нь зочид буудлын дижитал маркетингийн стратеги юм.
Хоёрдугаарт, эдгээр платформ дээр шууд дамжуулах нь дагалдагчдынхаа оролцоог нэмэгдүүлэх үр дүнтэй арга юм.
Нийгмийг сонсох
Сошиал сонсох гэдэг нь таны сошиал медиа бүртгэлийг дурдах, урамшуулах, хэрэглэгчийн контент үүсгэх, гэх мэтээр хяналттай байх явдал юм. Энэ бол та өөрийн брэндийг бүх олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр нийтэлж, өөрийгөө сурталчлах боломж юм.
Жишээлбэл, хэрэв хэн нэгэн таныг Instagram нийтлэлдээ дурдвал та яах вэ? Та энэ нийтлэлийг Instagram хуудсандаа сурталчлах болно.
Үндсэндээ хэн нэгэн танай зочид буудлыг газарзүйн тэмдэглэгээнд оруулах, эсвэл олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслээр дамжуулан нийтлэлдээ дурдах болгонд нь та түүнийг нь хүлээн зөвшөөр. Энэ нь таны оролцооны түвшинг сайжруулж, зочдод сайхан сэтгэгдэл төрүүлдэг.